Auckland New-Zealand arrived - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Nicky Dirk en Kasper - WaarBenJij.nu Auckland New-Zealand arrived - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Nicky Dirk en Kasper - WaarBenJij.nu

Auckland New-Zealand arrived

Door: dirk, kasper, nicky

Blijf op de hoogte en volg Nicky Dirk en Kasper

08 December 2006 | Nieuw Zeeland, Auckland

hejzz hallo allemaal!!!

op 5 december zijn we doorgevlogen van Singapore naar Sydney. een vlucht van 7 uurtjes, een leuke vlucht goed en lekker eten in het vliegtuig, filmpjes kijken en muziek luisteren, allemaal goed geregeld.

rond half 7 ochtends kwamen we in Sydney aan waar de zon net was opgekomen en je vanuit het vliegtuig de mooie skyline van Sydney konden zien, erg indrukwekkend!

daarna vlogen we door van Sydney naar Auckland new-zealand. 3 uurtjes in een kleiner vliegtuig, met landen een beetje turbulentie erg tof maar wel veilig geland.

we zitten nu in een appartementje/hostel in auckland. de grootste stad van new-zealand en erg mooi!

afgelopen dagen sightseeing gedaan en in de skytower van Auckland geweest, waar we vanaf 220 meter hoog uitzicht hadden over de hele stad en verre omgeving.

het weer is hier okay rond de 25 graden en begin zomer.
van de week gaan we nog effe rondkijken voor een autotje waarna we de rest van new-zealand gaan ontdekken!

bedankt voor alle leuke reacties en zelfs gedichten, zeer leuk om te horen!

vanuit auckland de groeten aan iedereen!

kasper, Dirk en Nick!

• 08 December 2006 - 04:58

Hannie:

tof hoor in new zeeland
    eerste doel bereikt
    liefs hannie, rob en merel

• 08 December 2006 - 06:59

Bianca:

Mooie foto's :). Ik ben benieuwd wat je daar allemaal gaat meemaken :D.

• 08 December 2006 - 07:24

Marieke:

Ziet er goed uit jongens!

• 08 December 2006 - 07:27

Maurice:

ziet er goed uit daar :) en er staat geen 1 foto op zonder bier :P goed bezig :D good luck in nieuw zeeland!!

• 08 December 2006 - 09:35

Theo:

Ziet er zeer goed uit jongens!! veel plezier daar we kunnen niet wachten tot de volgende update!!doe rustig en tot snel :)

• 08 December 2006 - 10:47

Juul:

Ziet er goed uit heren. Als ik jullie foto's zie word ik toch wel een beetje jaloers. Have fun!!!

• 08 December 2006 - 11:18

Alie:

hallo jongens ik ben jaloers op jullie .hier regend het alleen maar,nog geen heimwee het was erg stil donderdag bij jullie thuis kasper. nou ik wacht weer op jullie volgendr foto's groetjes alie

• 08 December 2006 - 11:47

Floortje:

Hé wat leuk dat het daar zo gaaf is! En de foto's zijn ook erg mooi. Ik ben jaloers op het mooie weer!
    Nog veeel plezier daar!!!
    Groetjes

• 08 December 2006 - 12:23

Moniek En Johnny:

He mannen,
    Fijn om te horen dat jullie veilig en wel aangekomen zijn op jullie lang verwachte bestemming. Geniet er lekker van en we zitten al weer te wachten op jullie volgende bericht.
    Groetjes....

• 08 December 2006 - 16:06

Vincent:

He mannen, ik ben bina terug uit Barcelona en voor jullie gaat het avontuur nu pas beginnen. Ontzettend veel plezier daar, gaat vast lukken :)

gr Vincent

• 08 December 2006 - 16:14

Media Mail:

Het is nu vrijdag middag en we drinken nu met z'n allen een biertje op jullie! Ziet er goed uit jongens. Veel plezier!!!
    groetjes personeel media mail

• 08 December 2006 - 17:50

Hans:

Fijn te horen dat alles goed is gegaan. veel succes met het zoeken naar een autotje. mooie foto's trouwen

• 08 December 2006 - 17:56

Tiny:

Mooie stad en nu op naar het platteland en geluk met de auto maar dat moet wel lukkeen met twee monteurs

• 08 December 2006 - 21:06

Ruffy:

Heej gasten,

Erg vet hoor!! Goed dat de reis voorspoedig is verlopen... Het weer daar is in ieder geval stukken beter dan hier... Hier lijkt het net herfst te worden haha.. Heel veel plezier daar met z'n 3en, maak er een onvergetelijke reis van!!

Gr. Frank

• 09 December 2006 - 14:13

Cees,Yvon,Kim:

Hoi jongens, Ziet er leuk uit daar in Nieuw Zealand. Fijn om te horen dat alles zo goed gaat.Nick pap en mam hebben nu een nieuw mailadres, we zullen het naar je hotmail sturen.Hebben jullie veel vis gevangen? Dikke kussen van ons

• 09 December 2006 - 16:54

Yvonne:

Hoi Bol,nou hier is je moeders eerste mailtje.
    we missen je zo erg het is hier zo stil in huis en opgeruimd.
    met kaye gaat het weer wat beter ze had last van de amandelen en oorpijn.
    we hebben vandaag een kerstboom gehaald en internet geinstalleerd en constant aan jullie gedacht.
    bij alles wat pap en ik doen denken we aan jou wat zou Nick nu doen en wat zou hij hiervan vinden.maar ooit zal het wel wennen he!
    Geniet ervan schat doe geen domme dingen pas goed op Dirk en Kas en vergeet niet dat wij heel veel van je houden
    dikke kus mams.

• 10 December 2006 - 13:07

Je Neef:

he boys, hier ook kei mooi weer hoor, elke dag zwemmen en lekker eten en van me baas hoef ik niet meer te werken dus jaloers egt niet..nederland rules!!!

• 10 December 2006 - 16:32

Stefan :

hoi feestbeesten ik zie wel jullie vergaan nog niet van de dorst hahaha jullie vermaken jullie wel houden zou
    groetjes stefan C

• 10 December 2006 - 16:41

Linda:

leuke foto's vooral die met die 3 paar voeten waar je zo naar beneden kan kijken (eng). Ik ben benieuwd naar jullie volgende verhaal en foto's. Veel plezier daar zo.
    Linda en Stijn

• 10 December 2006 - 18:30

Dion Riek Pietr Lien:

heej Kasje!ziet r goed uit al die fotoos!hou je taai he,en doe geen gekke dingen!!xxx uit Millingen

• 10 December 2006 - 21:35

Kees,Anne-marie,kids:

Hey guys,gaaf dat we jullie fotos gelijk kunnen bewonderen ze zijn zeer indrukwekkend en fijn dat alles goed met jullie gaat,take care.doei

• 10 December 2006 - 23:24

Danitsja :

Heren, goed te horen dat het vliegen zo bevalt! gelukkig zitten er ook een paar mooie plaatjes tussen van de steden! Geniet ervan daar! enne waai wat van dat warme weer deze kant op... een graadje op 5 erbij zou wel lekker zijn. Kiss Danitsja

• 11 December 2006 - 17:05

Adrienne:

kasper!!! alles goei. Ik hou je in de gaten!! haha

ken je me nog?? the x factor

• 11 December 2006 - 22:56

Tante Petra:

Nou jongens dat ziet er geweldig uit.
    Vooral die zon 25 graden is te gek ,hier is het erg regenachtig.
    Normaal wel voor december maar toch!
    Gistermorgen voor het eerst dit jaar moeten ijs krabben.
    En dan is de zon wel heel aantrekkelijk.
    Het is wel leuk dat dit de tijd is vande feestdagen.
    Kerst is duidelijk in aantocht.
    Ben heel benieuwt hoe jullie de feestdagen beleven in een ander land en andere cultuur.
    Laat ons maar horen hoe jullie dat alles beleven en vooral heel erg genieten .
    Zoiets doe je echt maar een keer in je leven en ik denk dat jullie leven zowiezo nooit meer hetzelfde zal zijn ,na zo`n
    trip. veel lieve groeten van je tante Petra

• 12 December 2006 - 10:38

Tamara:

Ha Nick!
    Gisteren met Jeanot, pa en ma je foto's bekeken. Je grote avontuur is goed van start gegaan, het ziet er fantastisch uit.
    We blijven je volgen, pas goed op jezelf and have fun!

• 12 December 2006 - 16:34

Jimmie:

Hallo nicky ik heb gehoor van papa dat je ben op reis,en heel ver van huis jonge zette op en veel succes, en een fijne reis ik hoor nog van papa. Jimmie.

• 12 December 2006 - 17:42

Pieter En Truus:

Hejzz drie musketiers
    Wat fijn dat jullie veilig aangekomen zijn in Niew-Zeeland
    Vooral dirk,de vuurdoop
    Het is rustig zowel in onze garage als aan tafel
    Moeten jullie zelf de vis vangen, of hebben jullie ook een visboer als buur
    Veel succes met het zoeken naar een baan en een vette volvo
    Wees voorzichtig met alles wat je doet.
    Zijn jullie sinterklaas
    ook tegen gekomen? haha
    Geniet ervan alle drie
    Groetjes en liefs van
    Pieter en Truus.

• 13 December 2006 - 11:32

Hannie:

lief kaspertje en de 2 andere reisgenootjes,
    hier is het druk, verhuizen bij rieky, voorbereidingen voor de kerst, dat wil zeggen; vechten met de lichtjes in de kerstboom, werken binnen en buiten de deur en 5 x daags jullie site bezoeken om te kijken of er al berichtjes staan van jullie uit dat hele verre oord. laat snel iets horen, ik zit hier te smachten. heel veel liefs en een dikke vette knuffel van mama xxxxxxx

• 13 December 2006 - 13:06

Janneke:

Hey dirk

Leuke foto`s hebben jullie gemaakt!!
    Om jaloers van te worden :).
    Gr janneke

• 13 December 2006 - 18:20

Karlijn:

Hee grote Neef van mij =)

Beetje leuk daaro?
    Hier gaat wel goed!
    Mama geopereerd aan der rug! Ma verder gaat goed!
    Nja,,
    Spreek je nog wel een keer!!
    KIJK UIT DAAR!!!

• 14 December 2006 - 14:23

Sien:

Hey dirkie, mooie foto's! singapore ziet er erg bekend uit, zo is KL ongeveer ook. ben benieuwd naar alle avonturen die jullie gaan beleven! have lots of fun!!
    liefs sientje

• 14 December 2006 - 17:55

Yvonne:

Hallo jongens een week niets van jullie horen is wel erg lang hoor,ik krijg er een beetje de kriebels van,maar ga er van uit dat alles gaat,geen bericht is goed bericht zegt Cees.Hier is alles prima,We zyn alletwee erg druk op het werk ,vandaag alletwee de kerstpakketten gekregen ,dus Nick je uitzet is weer aardig gegroeid,leuke dingen maar ze brengen geen echt kerstgevoel,komt door het mooie weer ,denk ik.Het grote nieuws op tv ,is dat Robert Long vandaag is overleden ,dat zal jullie worst wezen ,want jullie kennen hem waarschijnlijk helemaal niet.Verder geen nieuws ,we missen jullie ,wachten op nieuws ,en zeggen tot de volgende keer.Dikke kus.

• 15 December 2006 - 05:29

Sjaak:

Hey Arie what's up?
    How is the English going,
    do you know more words than "three beers and a surfboard" already?
    We are all waiting for stories, do not wait till you get home, because we are missing you and every little bit of news helps.

• 17 December 2006 - 15:25

Kaye:

jjhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhoioioioioi[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[ v v v izff
    ;;;';[okkkkkkkkkkkl;lllk liefs kaye

• 18 December 2006 - 12:01

Danitsja:

Hi mates, how are you going? Waar blijven die updates. foto's van drie blije kerels met bier en bbq?

• 18 December 2006 - 22:58

Tom:

heey leuk te horen dat het goed met jullie gaat! Geniet van het lekkere weer want hier begint het weer erg fris te worden:(

greetz Tom

• 19 December 2006 - 18:49

Kim:

Hallo hey. Het wordt wel weer eens tijd dat jullie ons even updaten hoor.Je hebt niet voor niks zo'n site neem ik aan en nu kunnen we niks volgen.Of staan jullie ergens met autopech in nowhereland?
    kus kim

• 19 December 2006 - 20:24

Wim, Yvonne & Gang:

Dirk,
    als ik het goed heb uitgerekend kunnen we nu in koor zingen: "happy birthday to you, happy birthday to you enz enz.
    Wat ik me nu wel afvraag: is jouw 2lingbroer tegelijk jarig of ben jij eerder jarig, maar zo ja, kan dat wel met 'n tweeling? Enfin, genoeg stof om over te praten, maar nog beter om weg te spoelen met 'n pint or more. Have fun. Groetjes oet Mestreech.

• 19 December 2006 - 20:44

Yvonceeskimkaye:

proficiat Dirk,neem een rondje roundabout van ons.

• 19 December 2006 - 21:23

Ruffy:

Wat me trouwens opvalt...;

Hoe komen jullie op die foto in godsnaam aan Warsteiner haha?? :D
    Anyway; erg leuke foto's (y) hoop dat alles nog steeds goed bevalt daar!

• 19 December 2006 - 21:34

Frans, Géanne & Kids:

Dirk, van Harte Gefeliciteerd!
    We drinken d'r hier wel enne op. Proost! Have fun.Groetjes.
    Frans, Géanne, Sandra & Jeroen.