The Northland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Nicky Dirk en Kasper - WaarBenJij.nu The Northland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Nicky Dirk en Kasper - WaarBenJij.nu

The Northland

Door: dirk, kasper, nicky

Blijf op de hoogte en volg Nicky Dirk en Kasper

20 December 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo allemaal!

hier dan de volgende update.

we hebben de laatste weken rondgereisd door het northland dat is de provincie boven Auckland.

we hebben een autotje op de kop getikt een toyota corolla en een tent waar we nu mee rondtouren en camperen op campings.

we zitten nu in het plaatsje Kerikeri dicht bij de bay of islands. erg mooie omgeving en natuur hier. rongereisd door the bay of islands, kaitaia, ahipara waar we in een 4WD een rit hebben gemaakt over het ninety mile beach erg tof. en naar het noordpuntje van nieuw-zeeland zijn geweest, Cape Reinga, waar je een prachtig uitzicht hebt over de tasman sea en de pacific ocean, die daar samen komen.
een paar watervallen bezocht erg mooi allemaal.

we hebben al op verschillende campings gestaan, bij mensen op de boerderij gecampeert, de bevolking hier is heel gastvrij en vriendelijk.

heb hier tijdelijk een baantje bij de plaatselijke drankhandel/winkel, waar het personeel onder werktijd rustig een biertje drinkt, gaat hier blijkbaar toch samen.

over een paar dagen reizen we af naar Hawkes bay.

bedankt voor de felicitaties en alle leuke reacties op de site!!!

tot de volgende update!

groetjes dirk, kasper en nick.

• 19 December 2006 - 22:00

Kirsten:

Klinkt als een droombaantje nick ;)vooral voor daar!!
    Het klinkt allemaal kei leuk! Veel plezier daar! en geniet!! Wij blijven jullie via de site volgen :) Ook de groeten van Jeanot!
    Groet Kirsten

• 19 December 2006 - 22:00

Bianca:

Hans zal het leuk vinden om te horen dat je een corolla hebt gekocht haha ;).
    Dirk, alsvast een fijne verjaardag morgen!!
    Ben wel benieuwd naar de foto's weer :P

• 19 December 2006 - 22:41

Ome Albert:

Ha globetrotters,
    Komen jullie nog zo laat hier bij mij op de computer binnenvallen. Jullie beginnen al aan de woensdag.Mooi hè, dat sjezen over dat strand. Is Cape Reinga nog steeds zo'n verlaten bedoening? Kalm aan in die drankenhandel, anders verkoop je op zeker moment alleen nog aan jezelf ;-). (by the way, wat je niet mag vergeten is straks, voordat je de Sounds oversteekt, in Wellington paua-shells verzamelen op het strand onder de startbaan van het vliegveld!) Dirk, morgen een hele fijne verjaardag. Waar verrassen je buddy's je op? En....prettige kerstdagen gewenst. Zal wel geen white christmas worden....hier trouwens ook niet. De mazzel en carpe diem.

• 19 December 2006 - 22:51

Tante Petra :

Met zulke palingen hoef je geen honger te hebben jongens.
    Prachtige fotos!
    Groetjes tante Petra.

• 19 December 2006 - 22:52

Hannie, Rob En Merel:

dirk, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een onvergetelijke verjaardag van. dat zal overigens wel lukken, je zit tenslotte niet elke verjaardag op zo'n prachtige locatie.
    de foto's zijn schitterend, wij zijn stinkend jaloers.
    hier in nederland is de winter een heel klein beetje begonnen. we hebben eindelijk de ruiten van de auto een keer mogen krabben. een vraagje... werkt er maar een van jullie?
    liefs van ons

• 19 December 2006 - 23:04

Ome Albert:

Goh, nou zie ik pas de foto's! Wie is de fotograaf? Die kan er wat van. Voor mij een feest van herkenning. Eens kijken of ik er een paar van kan gebruiken als screensaver. En die paling. Da's niet echt hè ;-) Nou, benieuwd wat jullie de komende dagen weer allemaal beleven. Merry christmas, Ho ho ho!!!

• 20 December 2006 - 05:04

Sjaak:

looking good boys,
    the mamma's were already starting to worry.
    Arie, stay of the booze, just catch the fish.

• 20 December 2006 - 06:30

Stefan:

mooie foto's, en gefeliciteerd dirk! Veel plezier daar nog, grtz Stefan

• 20 December 2006 - 07:20

Martien En Els Emont:

Fijn dat jullie nu een beetje kunnen rondtrekken met de auto. Wat een vis (paling?) Dirk, gefeliciteerd met je verjaardag. We hopen dat je dit bericht nog leest vandaag. Mooie foto's, zeg.

• 20 December 2006 - 07:24

Maurice:

heeyz dirk, proficiat he met de verjaardag ;) vet dat jullie een corolla hebben die lijkt op mijn eerste auto :D en bier tijdens het werk? we zijn jaloers :P laterz maurice

• 20 December 2006 - 08:02

Sien:

er is er een jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat ben jij!! nou ja... ik kan het niet zien, maar je zal er vast wel een mooi feestje van maken!! lieve dirk, heel fijne verjaardag, geniet er lekker van, en drink er maar een biertje op op je werk... liefs sientje

• 20 December 2006 - 10:30

Carlakunen:

Hallo mannen,
    Graag wil ik vandaag Dirk feliciteren met zijn 23e verjaardag.Feestje he in zo'n mooie omgeving. Heb genoten van jullie foto's. Nog veel plezier.

• 20 December 2006 - 10:59

Marieke:

Hey jongens, ziet er goed uit daar, echt vette foto's! Dirk, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Hier zijn de voorbereidingen voor het oud en nieuw feestje al een beetje in gang gezet. We hebben besloten dat we toch uit gaan naar de vasim, daar is een party. We zullen aan jullie denken en een dikke proost uitbrengen tijdens de feestdagen en oud en nieuw. Geniet er van en hopelijk lezen we weer snel wat van jullie. keep it cool and you get the best!!!

xxxxx Joost en Marieke

• 20 December 2006 - 12:55

Stijn:

Dirk, gefeliciteerd met je verjaardag!

Groetjes van de AUB!

• 20 December 2006 - 16:04

Hans:

Dirk proficiat met 23e verjaardag.
    mooi corolla e9 als ik me niet vergis. mooie foto's.
    gr hans

• 20 December 2006 - 17:35

Theo:

Ziet er goed uit jongens!! veel plezier, en dirk gefeliciteerd!

Groeten theo

• 20 December 2006 - 18:20

Kim En Kaye:

Hiep hiep hoera voor Dirk, we hopen dat je een fijne verjaardag hebt gehad.Klinkt goed allemaal hoor daar. Wij zijn bezig met de voorbereidingen voor de kerst.Wel raar hoor dat je er niet bent met kerst, broertje.Kaye loopt je de hele tijd te zoeken op zolder en roept nika, nika.Kom dus maar snel een keer op de webcam. kus van ons

• 20 December 2006 - 18:28

Ellie En Lam:

hé Dirk en de rest. Verhalen en foto's zijn goed. Dirk proficiat met je verjaardag. Groetjes uit het koude Leunen van Ellie, Lambert en co.

• 20 December 2006 - 18:41

Stephan:

Damn wat een foto's, ik kom jullie kant op :P.
    Drinken & werken zie ik bij ons niet gebeuren.
    Het weer ziet er ook een stuk beter uit als in NL.
    Dirk gefeliciteerd, en veel rij plezier met jullie nieuwe auto
    ciao stephan (volvo)

• 20 December 2006 - 18:43

Niels:

Doe mij ook maar een biertje!!

Groetjes

• 20 December 2006 - 20:00

Juul En Floortje:

He Jongens!!
    Zo te zien hebben jullie het helemaal voor elkaar daar down under! Dirk van harte gefeliciteerd! Zal wel echt leuk zijn om je verjaardag om zo'n mooie plek te vieren! In ieder geval fijne kerstdagen voor jullie allemaal en alvast de allerbeste wensen voor het volgende jaar. dat jullie veel avonturen mogen beleven in 2007 (he dat rijmt)
    Groetjes, Juul en Floortje

• 20 December 2006 - 20:29

Wiel & Tonnie:

Dirk,Hartelijk Gefeliciteerd met je 23ste verjaardag.PROOST!!!!
    We genieten van jullie site en prachtige fotoos.
    Fijne warme kerstdagen, en geniet en dat jullie nog mooie avonturen mogen beleven in het jaar 2007.
    We blijven jullie site volgen.
    Groetjes,
    Wiel & Tonnie

• 20 December 2006 - 20:59

Kees En Co:

Wij vinden Nick dat je er wel op vooruit bent gegaan met de auto.......

• 20 December 2006 - 21:57

Truus En Pieter:

de jarige job
    Voor de tweede keer van harte gefeliciteerd met je 23e verjaardag.
    Persoonlijke felicitaties over de telefoon is toch wel leuker.Kei goede verbinding trouwens
    Hoe voelt het om aan de andere kant van de wereld jarig te zijn?
    Hebben julie een leuk feestje gebouwd?
    Wij drinken er hier eentje op jouw verjaardag!!!!!

• 20 December 2006 - 22:02

Pieter En Truus:

Geweldige mooie fotos.
    Hele warme kerstdagen gewenst en de groeten aan de kerstman.
    De beste kerstwensen ook voor nick en kasper.
    Dikke kussen van pap en mam.

• 21 December 2006 - 05:02

Sjaak:

Arie, thanks for the mail try to work as much as possible, you wil need your money later in Down under and Thailand.
    Nice life, drinking ale and eating eel.

• 21 December 2006 - 10:25

Moniek En Johnny:

Geweldige foto's echt super mooi. En inderdaad een idiale droombaan (he kas). Hoe is het daar eigenlijk met de kerst? of leeft het daar niet zo?? Groetjes en tot snel weer.

• 21 December 2006 - 10:50

DIRK:

hej hejz bedankt voor de felicitaties! en alle leuke reacties! die foto"s heb k gemaakt,kasper heeft ook hele mooie die komen er binnekort op.
    ja we lopen hier een goede 12 uur voor. het wordt hier een warme kerst ja leeft hier erg veel, nog meer als in nederland.witte kerst kan wel maar dan moet je op het zuidereiland in de bergen gaan zitten.ja geinig autotje heb wel vertrouwen in de toyota! groeten van ons!

• 21 December 2006 - 19:56

Minken:

Zeerrr vet jongens!! op sommige plekken net Lord of the Rings--> en jullie de hobbits!! :p:p Flinke palingen ook!! Hier alles goed binnekort vasimmmm! Veel succes en plezier noggg, mazzel!!

• 22 December 2006 - 11:49

Kas Master:

Hoi dames en heren, ja alles gaat hier goed en de echte mooie foto's moeten nog komen, maar ik heb geen tijd gehad om ze er op te zetten er zijn hier veel te veel leuke dingen te doen.Mama, Papa, Lobke en Merel hou super veel van jullie. Oja Nick en ik hebben vandaag forel gevangen en klaar gemaakt in de oven, was echt super. We hebben hier ook echt al zoveel verschillende vissen gevangen echt super. Ook de groeten aan mijn beste vrienden joost,marieke,thomas,tom, floortje,juul,minken,rob ,irma,mike en ilona. Groetjes kas

• 22 December 2006 - 14:18

Merel:

heee kasssjee!

lang niks meer vna j gehoord, mrr wel via papa en mama :) ik mis je echt! alles gaat hier goed, ook met mama en papa en maxje:) mis je

• 22 December 2006 - 20:50

Nanda En Ferdy:

Leuk allemaal met mooie foto's.
    Wij wensen jullie fijne Kerstdagen en voor de week daarna een prettige jaarwisseling en succes in 2007.
    groetjes, Nanda Maik en Ferdy

• 22 December 2006 - 21:38

Kas Master:

Hoi dames en heren jongens en meisjes hier op de 107.6 een goede kerst en een goed uiteinde.
    KKKAAASSS

• 22 December 2006 - 21:39

Kas:

Lief mereltje mis jou ook kei erg. Hoe is het eigenlijk met s

• 22 December 2006 - 23:28

Ex Collega Van Kas:

Nou kas je hebt het beter voor elkaar dan wij hier.Jij en de jongens alvast hele fijne kerstdagen en een super 2007 toegewenst.