appels,appels,appels - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Nicky Dirk en Kasper - WaarBenJij.nu appels,appels,appels - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Nicky Dirk en Kasper - WaarBenJij.nu

appels,appels,appels

Door: kas en nick

Blijf op de hoogte en volg Nicky Dirk en Kasper

13 Maart 2007 | Nieuw Zeeland, Napier

Ja daar zijn we dan eindelijk na 2 maanden.
We hadden het zo druk met applepicking dat we geen tijd meer hadden om jullie op de hoogte te houden.
Maar we hebben een dagje vrij dus we dachten laten we er eens iets op zetten.We hebben de laatste 2 maanden in de boomgaarden appels geplukt,zwaar werk maar het gaat ons steeds beter af.
Dirk had last van zijn schouder dus kon geen zwaar werk doen,dus die heeft hier en daar een paar dagen gewerkt.
Mede doordat hij zich daardoor erg verveelde en het hier wel gezien had heeft hij ons vandaag verlaten en is verder getrokken naar het zuidereiland.
Wij hebben nu een goeie baas gevonden en verdienen goed,dus wij blijven hier nog 2 maanden.
We hebben het erg naar onze zin hier en hebben al een aardige internationale vriendengroep in het hostel,we koken allemaal omstebeurt en drinken daarbij het nodige heilige water.

We hebben ook foto's van het art deco weekend hier in de stad van een paar weken geleden.
Dat was erg tof allemaal oude auto's en mensen verkleed in de jare 30 stijl,en wij hebben natuurlijk met ze meegedaan want zoals jullie weten houden wij wel van een verkleed partijtje.
Verder gebeurt er hier weinig dus hebben we niet veel te vertellen dus tot over twee maanden,nee geintje we zullen proberen wat vaker iets te schrijven.

groetjes kas en nick

  • 12 Maart 2007 - 23:39

    Debbie & Patrick:

    Kennen jullie ons nog ? Dat gekke stel van KeriKeri de week voor kerst ( denk aan heel veel whiskey) zo niet kijk maar ff foto's op onze site dan gaat er wel weer een lampje branden www.debbiepatrick.waarbenjij.nu

    Wat toevallig dat jullie rond dezelfde tijd in napier waren als ons. wij hebben ook appels geplukt maar hebben het na 3 weken opgegeven en wij zitten nu in Wellington. Knap dat jullie het zolang vol houden, wij hebben gewerkt bij Tailor Corp.

    succes met de appelkes,

    Groetjes Debs & pat

  • 12 Maart 2007 - 23:40

    Debbie & Patrick:

    Kennen jullie ons nog ? Dat gekke stel van KeriKeri de week voor kerst ( denk aan heel veel whiskey) zo niet kijk maar ff foto's op onze site dan gaat er wel weer een lampje branden www.debbiepatrick.waarbenjij.nu

    Wat toevallig dat jullie rond dezelfde tijd in napier waren als ons. wij hebben ook appels geplukt maar hebben het na 3 weken opgegeven en wij zitten nu in Wellington. Knap dat jullie het zolang vol houden, wij hebben gewerkt bij Tailor Corp.

    succes met de appelkes,

    Groetjes Debs & pat

  • 13 Maart 2007 - 10:49

    Marieke:

    Hehe, eindelijk!! Leuk om weer iets van jullie te horen!!! Ik had al gehoord dat jullie joost gaan opzoeken, super! Geniet er lekker van en geef joost een dikke kus van me als jullie m zien!

  • 13 Maart 2007 - 14:31

    Floortje:

    Hey appelboertjes!!!

    Lang niets meer gehoord!!!
    Ik hoop dat jullie het nog steeds naar jullie zin hebben en ben benieuwd of jullie al een beetje aan het verwilderen zijn...
    (lange baarden, dikke eeltlagen enzo....)
    Leuk om te lezen dat jullie daar ook aan jullie trekken komen wat betreft de verkleedpartijtjes....
    Joost is inmiddels ook jullie richting opgekomen. Was wel raar om weer iemand uit de groep weg te brengen naar schiphol. Had wel even een paar flashbacks van afgelopen december. Hier merken we dat de lente er alweer aankomt. Iedereen verheugt zich weer op de leuke festivals en de BBQ-tjes op het waalstrandje....

    Geniet ervan en ik lees het wel weer als jullie weer iets te melden hebben!

    P.s. ook een knuffel van mij aan m'n bruurke...




  • 13 Maart 2007 - 16:01

    Kim En Kaye:

    He he eindelijk, we wilden al een zoekactie op touw gaan zetten.Maar gelukkig alle zorgen voor niets.Fijnm dat jullie het naa rje zin hebben, jammer dat Dirk weg is.Maar volgens mij redden jullie je wel met zn twee. Hier is het vandaag heerlijk weer dus we zijn lekker buiten geweest.Kaye is een trutje aan het worden, pfff ik wil ook wel even applepicken, lekker rustig.Maarre waar zijn de foto's? Mis jullie dikke kus van kim. Heel veel duizenden kusjes en knuffeltjes en neuzen van Kayetje.xxxx :-(

  • 13 Maart 2007 - 17:59

    Hans:

    leuk om wat te horen, jammer dat jullie niet mee gaan met dirk.

    succes allemaal

    Gr Hans

  • 13 Maart 2007 - 18:34

    Jeanot:

    ha mannen,jullie leven dus nog,maakte me al ff zorgen,denk die zijn een op appelplukkende sekte begonnen daarzo maar het valt mee..Ik ben ondertussen 30 geworden dus my life is over hahahah..nee maar jullie hebben ene gezellig festje gemist dus volgend jaar maar weer inhalen.Begint nu btje lente te worden ,de auto doet het nog,nog geen ontslag gekregen en nec heb laatst een uitwedstrijd gewonnen met 4-0!!Het gaat dus best goed ja..Hay party and pick apples till u drop en we horen het allemaal wel weer he.Gr mij en x kirsten

  • 13 Maart 2007 - 20:11

    Joost:

    Eindelijk, daar is het dan..... het lang verwachte bericht. Al die mensen in Nederland in spanning laten zitten, dat ken natuurlijk niet he! Spreek jullie binnenkort weer om wat af te spreken in Taupo!!!

    Sincerely yours,

    jponthemove.waarbenjij.nu
    the jeeper

  • 14 Maart 2007 - 12:25

    Trees:

    bin net effe bij Joost op fiesiete gewist, liekt me un leuk jong.
    Jullie liekene net de gemeente, as je mar lang sat blieft kloage, wurt dur fanselluf ene wakker en nou steet dur eindeluk wer wa op de seit, fijn da alles goet geet, mar jammer da Dirk weg is of nie, jullie sulle ut met sun tweeje best rukke denk ik.
    sien die bome nou nog nie leeggeplukt of hange se die appeks snags soms trug.
    en dan sie ik da jullie nog 2 moande deurgoan, soeveul appels sien dur tog nie, jullie sulle wel un puir leuke meide op hebbe gedoan en duirum so lang ien die bongert bliefe hange.
    twas wer leuk um wa te lese ofer jullie, jammer da dur gin fotos bij soate, mar misgien binnekurt.
    surrug da je buute ut werruk veul lol het mar kiek uut met det heilige woater, nie dak fan de blauwe knoop bin, mar ik hep duir oek feul elent deur gesien.
    de groete fan Trees en oe ja, Doantje is un weekske noar huir ouwelui ien groninge mar as se trug is sal se oek un stukske sgriefe.
    dag nimweegse mennekes.


  • 14 Maart 2007 - 20:33

    Kees,Anne-m,kids:

    He,He nou weten we weer naar maanden hoe het met jullie is, fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben daar down under en jullie zullen vast al wel van die appelkupkes hebben heel veel groetjes van ons tot lezens maar weer he zullen we maar weer zeggen.

  • 15 Maart 2007 - 00:39

    Mama Hannie:

    hallo kas en nick
    ik ben blij dat de site weer een beetje is bijgewerkt. al mis ik wel foto's.
    gelukkig is nu trees ook weer van de partij.
    geniet van alles daar maar wees matig met het heilige water. daar ga je scheel van zien en dan groeien er opeens wel heel veel appels aan de bomen.
    ik hoop wel dat jullie dirk weer ergens tegenkomen.
    heel veel lieve groetjes van mama dikke knuffel

  • 15 Maart 2007 - 17:59

    Stift:

    Ik wordt een beetje appelig van jullie verhaal. Hebben ze ook apfelkorn daar omdat jullie het zo lang volhouden.

  • 16 Maart 2007 - 17:29

    Rob & Irma:

    hallo jongens lekker aant werk veel geld verdienen en dan verder jammer voor dirk had al zo iets van jou neef gehoort nick met ons gaat alles goed huis gekocht in de gilderkamp is nu hellemaal rond moet veel aan gebeuren dus we verveelen ons niet voorlopig hoor snel weer wat van jullie hoop ik gaat jullie goed en gerniet er van wij gaan nu zuipen groeten irma rob

  • 18 Maart 2007 - 12:27

    Lex,Ellen En Didier:

    Hoi boy's,
    Leuk dat het zo goed gaat met jullie,jammer dat Dirk het niet aankon,maar ik denk ook dat het de juiste beslissing is.
    Op het werk zaten we wel over jullie in,zo lang niks meer gehoord.
    We lezen de verhalen op het werk en houden in de gaten wat jullie doen/uitvoeren,anders vervelen wij ons ook maar,want het is wel een stuk rustiger zonder jullie!
    Geniet er nog van (kan me eigen niet indenken met appels plukken,maar ja.....)
    Jongens het beste en we volgen jullie,doeiiii

  • 18 Maart 2007 - 14:27

    Yvonne:

    Hallo Kas en Nick,hoe is het daar met jullie?we hadden vandaag geen telefoon van je gehad dus ik denk ik schrijf zelf maar even iets.papa en ik zijn je slaapkamer aan het behangen ,natuurlijk weer rotbehang,het zit ook nooit mee,maar wel heel leuk behang,zwart met zilver,gaaf he!Ik heb net even het stukje van Dirk gelezen en ben blij dat het zo goed met hem gaat en hoop dat jullie elkaar snel weer tegenkomen,hij had ook een paar leuke foto's, zou van jullie ook leuk zijn,ik mis je toetje,het gaat deze week nog even winteren,morgen krijgen we storm sneeuw,hagel en nog veel meer regen,hoeft van mij nu ook niet meer half maart,maar ja wat je krijgt hoef je niet te kopen,zei oma Hermsen altijd,dus we ondergaan het maar,schatje laat snel iets van je horen,ook op de site want iedereen is benieuwd naar jullie,dikke kus en knuffel voor jullie alletwee,doei!

  • 19 Maart 2007 - 22:01

    Pieter En Truus:

    hoi appelplukkers,
    Eindelijk weer een bericht van jullie.
    Jullie houden het goed vol tussen de appels.
    We hopen dat jullie Dirk weer op Zuider-eiland ontmoeten.
    Geniet ervan ondanks het harde werken en pluk ze nog.
    Groetjes Pieter en Truus.

  • 22 Maart 2007 - 21:17

    Joost:

    Vraagje:
    Heeft iemand al het nieuwe tel.nr van die twee slome gasten?
    zou goed uitkomen kan ik wat met ze afspreken in Taupo
    Zou degen die het nr. heeft het kunnen zetten op jponthemove.waarbenjij.nu
    THANKS from kiwiland

    the jeeper

  • 25 Maart 2007 - 20:13

    Hannie:

    hoi lieve kas,

    het is alweer een tijdje geleden dat ik ,hoi mam, door de telefoon heb gehoord en dat mis ik.
    of zijn wij nooit thuis wanneer je belt.
    quinty vroeg of je haar tekening mooi vond, ze gaat nu een nog mooiere maken. hier is de lente in volle gang. alles staat in de bloei en het weer is heerlijk.
    heel veel liefs , ook voor nick en tot belsxxxxxxxxxx

  • 12 April 2007 - 04:21

    Joost:

    Ik ben van het weekend naar Nick en Kas geweest en op mijn site zijn foto's en een verhaaltje te zien.

    www.jponthemove.waarbenjij.nu

    groetjes,

    Joost

  • 16 April 2007 - 07:18

    Yvonne:

    Hallo Nick,hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag lieverd,we hadden gehoopt even van je te horen,maar helaas.dit is zo,n vreemde dag vierentwintig jaar lang had ik het zo druk om op je verjaardag alles in kannen en kruiken te hebben,jarenlang had je de leukste traktaties voor op school,de spannendste kinderfeestjes die je maar kon bedenken,de laatste jaren waren het gewoon oergezellige feesten was ik niet met balonnen in de weer maar met kratten bier,stond ik de hele dag in de keuken om hapjes te maken en taarten te bakken en was het echt keigezellig omdat je zoveel en zo,n leuke vrienden hebt,vorige week is Rob Minken nog hier geweest om te vragen of wij meer van je hoorden dan die paar regeltjes op de side,ik heb gezegd dat je bijna iedere week even belt,en hij vroeg of wij jou konden bellen op je verjaardag,dan was hij er even bij gekomen maar helaas kunnen wij jou niet bellen,maar wel leuk he dat hij even is geweest,gisteren kregen wij ook zo,n lieve kaart van Kas zijn ouders om ons te feliciteren met jou verjaardag,dat vonden we echt heel erg leuk ik ben zo blij dat we elkaar af en toe eens tegenkomen,Hannie is gewoon net zo,n moeder als ik we houden van jullie en missen jullie heel erg.we waren ook zo blij met de foto,s van Joost eindelijk zagen we jullie snuutjes weer en jullie zien er goed uit,slordig maar happy en dar gaat het om,fijn dat jullie kontakt met Joost gelijk goed was en onderhoud het een beetje zodat je vrienden nog weten wie je bent als je volgend jaar terug komt,he heb je eigenlijk je pakje gekregen? dat hoop ik toch wel he het wordt echt tijd dat je belt knul.nou ik ga me klaar maken voor mijn werk,ik hoef geen taarten te bakken en geen hapjes te maken,dus ga ik maar werken,weet je dat het 30 graden wordt vandaag dat hebben we nog nooit gehad op jouw verjaardag.schatje ik wou dat ik je even had kunnen kussen en knuffelen,een hele fijne verjaardag,kus,kus,kus,kus,ik mis je ik hou van je,dikke kus voor Kas,doei,mam.

  • 17 April 2007 - 14:32

    Pieter En Truus :

    Hoi Nick,
    Van Harte Gefeliciteerd met je 24e verjaardag.Dat is weer eens iets anders aan de andere kant van de wereld jarig zijn.Proost,we drinken er hier eentje op jou gezondheid.De groeten aan Kasper,van
    Pieter en Truus Gloudemans.

  • 18 April 2007 - 15:25

    Hannie En Rob:

    nick, proficiat met je 24ste verjaardag. ik ben wel rijkekijk laat via dit berichtje, maar ik hoop dat je ons pakketje eerder hebt ontvangen. dat is wel op het nippertje verstuurd. niet vergeten te kijken op het postkantoor voordat jullie verder trekken he.
    vele dikke vette knuffels van ons hier vanuit de leuvensbroek voor jou en onze kas. liefs hannie en rob en de meiden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicky Dirk en Kasper

Hallo allemaal! dit is de gezamelijke site die we gaan bijhouden, hier komen onze berichten en foto"s op te staan! ook kun je hier je reacties op de site zetten.

Actief sinds 07 Nov. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 32706

Voorgaande reizen:

01 December 2006 - 30 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: