Singapore arrived - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Nicky Dirk en Kasper - WaarBenJij.nu Singapore arrived - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Nicky Dirk en Kasper - WaarBenJij.nu

Singapore arrived

Door: dirk, kasper, nicky

Blijf op de hoogte en volg Nicky Dirk en Kasper

03 December 2006 | Singapore, Singapore

hej hallo allemaal!

na het emotionele afscheid op schiphol vlogen we naar Londen heatrow, voor mij me eerste vlucht wat me goed beviel toffe ervaring, behalve het landen was wat minder nogal wat koppijn. voordat we konden opstijgen in Londen hebben we nog een goede 4 uur aan de grond gestaan vanwege een technische storing.
daarna zijn we van Londen heatrow doorgevlogen naar Singapore airport in een bouing 747, een goede 12 uur vliegen. in het vliegtuig lekker gegeten, was allemaal goed geregeld verder.

toen we geland waren effe onze backpacks opgehaald en met een taxi naar het hostel gereden, een gezellig hostel in litle india.
met daarlangs een karaoke bar.

vandaag zijn we met de metro naar de haven van singapore gegaan en vandaaruit met een gondelbaan naar sentosa island, waar we naar underwater world zijn geweest en nog wat toeristische atracties. daarna weer naar het vaste land. waar we een hele sightseeing toer door singapore hebben gedaan, het central business district tussen de wolkenkrabers en in chinatown en litte india.
de skyline van Singapore is echt geweldig mooi, nette stad en een mengelmoes van mensen.
een hele ervaring rijker naar zo"n dag door Singapore.

het weer is hier tropisch wel een beetje bedrukt maar rond de 30 graden, niks te klagen.

we willen nog iedereen bedanken voor het mooie afscheid en alle geluks en plezierwensen naar ons toe!!!

foto"s volgen iets later zijn we nog effe meebezig.

verder maakt het ons allemaal goed tot de volgende update!

groeten nicky, dirk, kasper!

• 03 December 2006 - 15:20

Ward:

Ik wacht wel op de rare verhalen die vast en zeker zullen volgen

• 03 December 2006 - 16:22

Hannie, Rob En Merel:

het afscheid op schphol was zeker hartverwarmend. met zoveel familie en vrienden om jullie heen dat is de mooiste start van zo'n reis die je je kunt wensen.
    vanuit een kil nat winderig nederland volgen wij jullie op de voet
    heel veel lieve groetjes van ons

• 03 December 2006 - 17:09

Hans & Bianca:

Fijn te horen dat alles goed is gegaan. we houden jullie site in de gaten.

• 03 December 2006 - 18:39

Kim En De Buurman:

Bah hier is het koud.
    Ziet er goed uit daar bij jullie. Liever geen fotos'van blote konten meer.Blij dat alles goed is gegaan. groetjes uit winderig, nat en koud nederland.

• 03 December 2006 - 19:45

Lex En Ellen:

Nu is het dan echt begonnen. Heel veel plezier en geniet ervan.
    Groetjes

Have fun.

• 03 December 2006 - 22:03

Sonny:

Hoi jongens,

Leuk om ter kunnen vernemen dat jullie veilig geland zijn in Singapore...Prachtige foto's...maw ik wil er ook zijn...tja dan maar morgen naar werk toe...

Ik wens jullie een prettigew verblijf voor de komende jaar (JAAR!). WOW! Te gek zeg...30 graden in Little India lijkt mij lekker maar jammer dat ik niet zo'n lange vacantie kan regelen...

Heel veel succes...maak er wat leuks van...

Maar een vraagje...Hebben jullie soms Sinterklaasje daar ergens gezien?

Groetjes van
    Sonny

• 04 December 2006 - 09:20

Maurice:

mooi dat jullie goed zijn aangekomen, ja singapore lijkt me ook echt een stad waar je echt vanalles ziet en kan doen... veel succes en plezier!!! maurice

• 04 December 2006 - 10:02

Danitsja:

Hey dirk en alle andere natuurlijk... ziet er gaaf uit daar!!! 30 graden lijkt me heerlijk na al die kou hier in NL ! Geniet ervan enne ik blijf het volgen hierzo!

• 04 December 2006 - 14:12

Tom:

heey dirk goed te horen dat je je nu al amuseert daar en maak er wat moois van he! Greetz tom

• 04 December 2006 - 18:36

Fam, Emonts:

Hallo jongelui,

Fijn iets van jullie te horen. We wensen jullie een te gekke reis. Sorry Dirk, we waren vergeten je van te voren alle goeds toe te wensen. Bij deze nog.

• 05 December 2006 - 10:23

Kasper:

We zijn nu op het vliegveld in singapore en we vliegen zo naar sydney en vanaf daar vliegen we door naar auckland. tot dan!

• 05 December 2006 - 10:35

The Trip:

wie is sonny?

• 05 December 2006 - 12:45

Ex Collega's :

Dirk,Nick,Kasper

Nu jullie zijn vertrokken
    met de zakjes op de ruggen
    is t wel erg stil tussen de bruggen.
    De propjes van Nick
    en Dirk zn zang
    We missen het al dagen lang.
    Pas goed op jezelf en op je gewicht,
    Volgend jaar krijg je weer een ECHT gedicht.

Groeten, de pietjes uit de werkplaats.

• 05 December 2006 - 14:24

Eline En Riekyy:

Kass,aan de foto's te zien is het wel leukd aar of nie??
    J bent al bijna 1 weekje weg en in totaal 1 jaar:|,dat is egt lang,nouja tege die tijd zulle we jou wel weer zien,doe rustig aan en nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plsieer liefs eline en rieky

• 05 December 2006 - 16:02

Van Hannie:

lieve kas, nick en dirk

hier is het nat en kil
    en zonder jullie zo stil
    iedereen is aan de gang met papier en plak
    want er moeten weer surprises in de zak
    de meeste gedichten liggen nu klaar
    want het heerlijke avondje is daar
    voor jullie is dat er nu niet
    er ligt een avontuur in het verschiet
    geniet er van met volle teugen
    dan kunnen wij ons op jullie verhalen verheugen
    veel liefs uit het verre Nederland
    heel veel plezier in New Zeeland

• 05 December 2006 - 16:26

Inge En Frank:

klinkt goed allemaal gelukkig dat alles goed is verlopen alleen die 4uur vertraging beetje jammer.
    nog veel plezier!

groetjes inge en Frank

• 05 December 2006 - 18:22

Merijn:

Ziet er zeker goed uit jongens beter als hier, veel plezier en ik hou de site in de gaten

• 05 December 2006 - 19:35

Marieke:

hey luitjes, goeie reis gehad naar aukland???

• 05 December 2006 - 19:35

Marieke:

correctie: auckland

• 05 December 2006 - 20:45

Ome Albert:

Ha boeven,
    Ik zie dat jullie leuke dingen bezocht hebben in S.Prachtig hè, om daar door die tunnels in Underwater World tussen de schitterende vissen te wandelen en je middelvinger te kunnen opsteken naar die haaien. Konden jullie een beetje slapen in zo'n dormitory? Niet te lawaaiig?
    Aukland heeft trouwens ook een mooie haven. Ook daar zullen jullie wel overnachten in een backpacker's hostel. Altijd gezellig. Kun je goed advies krijgen. Ik ben benieuwd of jullie een leuk autootje te pakken weten te krijgen. Is toch de bedoeling, niet?
    Okay, zet hem op. Geniet ervan en haal er alles uit, want wat jullie aan het ondernemen zijn zullen jullie van z'n leven nooit meer vergeten. Let maar eens op. Ben wel voorzichtig en zorg dat je niet in de problemen komt. Daar kun je zelf heel veel aan doen!! Dirk, ook de groeten van oma en je neefje Daniël. Van hem hoor je ook nog wel.
    De mazzel!!

• 05 December 2006 - 21:17

Dirry:

heyyyzzz dirkje

Hoe is het in het verre oosten?
    Goede reis gehad tot dusver?

Heel veel fun!!!

groeties

• 05 December 2006 - 21:32

Kimmie:

Sonny is een vriend van mij. hoe was de vlucht? Hier een hele saaie sinterklaas, heb hem namelijk nergens gezien.

• 06 December 2006 - 17:21

Floortje:

Al veilig aangekomen in Auckland?
    Heftige foto trouwens, van Kas en Nick op het strand...
    Voor ons heel onwerkelijk. Het ene moment nemen we afscheid in het druilerige Nederland en het andere moment zien we jullie twee met op de achtergrond een tropisch strandje. Ga zo door jongens... en geniet ervan!!!

• 19 Januari 2007 - 05:57

Sjaak:

how are you you bloody applepickers, getting some muscles?
    like to see you sweating, you were getting fat.
    We had a big storm overhere yesterday and tonight, lots of damage en a few people did not survive.
    So, it's better to stay applepicking.
    We are waiting for stories and pictures to get us throug this warm and stormy winter in Holland.
    Arie, are all those pictures made on one day, or are you always wearing the same clothes, you must be really stinking.
    love Sjaak

• 01 Februari 2007 - 08:38

Trees:

Beste mennekes, jullie kenne mien nie, maor ik was aon ut surrufu op de internet en wa kum ik tege, mennekes uut nimwege.
    Liek me hastikke leuk wa jullie oan ut doen sien, kwou dak det vruger oek gedoan hat, moar da sat dur nie ien umdak mos werruke op de stiefselkeet.
    Ik sit hier ien een bejoardetehuus en verveel me voak kupot, kumt goet uut da se internet feur die ouwetjes hebbe oangeschaft, hek wer wa te doen.
    De hele dag met die soaje ouwe zakke is niks gedoan, niks as nuile en seike.
    Jullie breng mooi wa aflijjing, dus as je ut nie errug vient dan blief ik kieke.
    tot so.
    Trees van Pelt uut Hees.

• 19 Februari 2007 - 12:52

Trees:

De prins is efkes langs gewist in ut huus, nie Alex natureluk mar prins kernefal, die het een bietje stoan stoan swaoje met sien knuppeltje en we mosse allemoal frolik duun.
    Nou hek een gotsgloeiende hikkul oan ferplig frolik duun,wuir bemoeie se derselluf mee ik mak selluf wel uut hoe ik duu, dus die lui die bij hum woare mar roepe meeduun meeduun en de helluft fan det ouwe spul kiekt noar mie en duut nie mee.
    Se wuire dus so wer weg opgeruumt stoat netjes, ut hele joar sie je gin kiep dus nou hoefe se oek nie te komme.
    fanmiddag tog efkes met Berend de stat ien un poar burrels neme en dan sien we wel of we frolik wurde.
    Hebbe se duir bij de niewseelanders oek kernefal of sien die al gek genoeg fan dur eige?
    feul plesier ien ieder gefal geniet durfan det duu ik oek.
    Daontje kiekt nou ofer me sgouwer mee.
    Nick se is bes leuk heur jammer fan die rooie snur.
    Ja Daontje nou steet ut durral hij wit eg wel da det nie egt is.
    Ik sluut af en goa Berend wakker moake.
    Aloaf
    Trees uut Hees