Back to the 'past', Return as a travel legend ! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nicky Dirk en Kasper - WaarBenJij.nu Back to the 'past', Return as a travel legend ! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nicky Dirk en Kasper - WaarBenJij.nu

Back to the 'past', Return as a travel legend !

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Nicky Dirk en Kasper

02 November 2007 | Thailand, Bangkok

jow jow allemaal!

Hier weer een update!

Na al dat reizen komt het einde dan echt in zicht!

Na Singapore, Nieuw-Zeeland, Australie, Tasmanie, Indonesie, Maleisie, Borneo, Thailand en Laos zit het er dan bijna op.
Een ongekende grote wereldervaring, en fantastische avonturen, van adembenemende hikes in NZ en Tassie tot in de diepe jungle van Borneo tot ongekende hoogtes.
Rondliften door NZ, Australie en zelfs Maleisie en Thailand het is allemaal mogelijk, reizen kent geen grenzen. Je ontmoet geweldige mensen met de meeste grappigste en ongekende verhalen, je leert de meest wijze lessen en maakt kennis met interessante en indrukwekkende culturen. Dit is ongekend en ik had nooit verwacht dat het zo super zou zijn! Al deze ervaringen zijn ongekend leerzaam en heeft me persoonlijk echt positief veranderd, en het biedt me ongekend meer mogelijkheden, hier leer je hoe makkelijk het leven in elkaar zit!
Het heeft mij erg veel ambities en inzicht gegeven in een heleboel zaken. Niet alles valt te verklaren, en sommige dingen moet je gewoom echt zelf ervaren!

Sommige dingen moet je gewoon vooral doen! En daar is reizen er een van! En bijna niks is onmogelijk zolang je het zelf maar wilt!
Dit geeft pas perspectief, verder dan je kunt kijken. Ben meer dan blij dat ik deze mogelijkheid heb genomen en veruit een van de beste dingen die je kunt doen in je leven!
Try before you die!

Ik heb het leven gezien en ervaren in andere landen, dan weet je pas echt dat niet alles hetzelfde is, en je kunt leven waar je maar wil, deze aardbol is van ons allemaal, ervaar het!

Na een onvoorstelbaar jaar van reizen kom ik dan weer terug naar het welbekende Nederland. Om jullie weer allemaal terug te zien! En dat gaat zonder meer gevierd worden,
En wel op zaterdag 1 December vanaf 2 uur 's middags is iedereen welkom familie, vrienden, oud-collega's en kennissen op de Randenrade 35 in Oostrum, en het zal tot de late uurtjes doorgaan. Kom gerust langs voor een babbel en een drankje het bier zal koud staan.

Ook zou ik iedereen kunnen aanraden om er op uit te gaan in deze wijde wereld, er is daar zoveel meer te ontdekken en te beleven, waar zit je nog op te wachten?
En het is allemaal een stuk gemakkelijker dan daar in Nederland. Reizen ligt zonder meer in mijn toekomst plannen en dit zal mijn laatste trip hopelijk niet zijn, ambities genoeg in ieder geval!

Kijk er naar uit jullie allemaal weer te ontmoeten op zaterdag 1 December!

Tot dan gegroet Dirk!

• 02 November 2007 - 06:53

Fam. Emonts:

Dirk, geweldig bedankt voor je mooie, spannende verhalen. Het heeft je, denken wij, in positieve zin veranderd. Als het er even inzit komen wij op 1 december naar de Randenrade. Neem de laatste weken geen echte risico's, want we hopen je in goede gezondheid terug te zien.

groeten, Els

• 02 November 2007 - 06:58

Stefan:

Heeeey Dirk, echt tof dat het zo fijn geweest is, en nou snel weer naar huis komen, gaan we een feessie bouwen eindelijk! Tot snel mzzzzzzzl Stefan

• 02 November 2007 - 07:05

Linda:

Hey Dirk,
    Mooi dat je het daar zo naar je zin hebt gehad! En ik heb zin in je feestje op 1 december, tot dan!
    xxx Linda

• 02 November 2007 - 07:05

Dennis:

Het einde komt nu echt inzicht. Goed te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt gehad en we zien je snel back in Holland!

GrTz Dennis

Frank

• 02 November 2007 - 10:18

Maurice:

yo dirkie,

dan komt ie toch eindelijk weer terug :)
    komt helemaal goed dan...
    gaan we er een mooi feestje van bouwen!!
    tot dan!
    laterz
    maurice

• 02 November 2007 - 11:51

Albert:

Nou Dirk,

Hier word ik dus even stil van. Werkelijk schitterend hoe jij beschouwend terugblikt op afgelopen jaar. Je hebt ontzettend veel gezien en meegemaakt, maar vooral....veel geleerd!!! (doen anderen tientallen jaren over, waar of waar????). Zeker doe je giga veel ervaringen op en kom je tot het besef dat er nog veel moois op deze aardkloot te genieten valt en er hier nog heel veel aardige mensen rondwandelen, die "net even anders" in het leven staan en zo ook met elkaar omgaan dan hier in Nederland. Zouden we hier in Ned. verdomd veel van kunnen leren. Als ik je zo lees moet je hier maar eens gaan beginnen met lezingen ondersteund door beeldmateriaal. Jouw intentie zou kunnen zijn die vele "oningewijden";-)) over te halen om ook een dergelijk avontuur aan te gaan, alles onder het motto: "Try before you die" of "reizen opent grenzen". Als ik jouw ervaringen met de mijne vergelijk geloof ik zeker dat je zoiets toch vooral in je uppie aan moet gaan. Je geeft duidelijk aan dat het enerzijds een ontdekkingsreis naar de wereld is maar anderzijds misschien nog wel veel meer een reis naar JEZELF. Och, wat klets ik....kunnen anderen alleen bevestigen als ze het achter de rug hebben. Het grote probleem is dat iedereen zoveel EXCUSES heeft om niet te gaan. Jij en ik weten dat het reisresultaat nu en ook voor later zelfs niet in goud uit te drukken is. Oppassen dat je niet van hier vervreemd (zit gewoon een risico in hoor). Je zult even moeten "afkicken". Op 1 dec. zul je over bovenstaande beslist nog wel iets te zeggen hebben tegen de thuis- (en eigenlijk ook) "achterblijvers" ;-)))
    Nog een fijne laatste maand.
    See you.

• 02 November 2007 - 14:38

Frenkel:

Heej Dirk,

Cool om te zien dat je een goede periode achter de rug hebt. Fijn ook dat je ziet dat het voor jou erg leerzaam en positief op jezelf heeft uitgepakt..
    Ik ben benieuwd naar alle verhalen als je terug bent, want om het te horen is toch een stuk anders dan ze om de zoveel tijd te lezen ;) Drinken we er ondertussen meteen een aantal op, en maken we er een gezellig feest van!

Tot snel!

Greetz,

Frank

• 04 November 2007 - 10:40

Pieter,truus:

wat een leuke verrassing dat je ons gisteren belde.
    liefs papa,mama

• 04 November 2007 - 12:08

Hans:

heej Dirk.

Fijn dat veel ervaring rijker bent met deze Trip. Je hebt veel mee gemaakt zo als ik kan zien aan alle foto's. Ben benieuwt naar je verhalen.

Groetjes Hans

• 04 November 2007 - 12:50

Marjolein En Niels:

Hee Dirk!

Super dat je het leuk hebt gehad. Ben benieuwd naar je verhalen en naar jou om je voor het eerst te ontmoeten :)
    Niels is ook benieuwd naar de avonturen die je beleefd hebt. We zien jou 1 December!

Groetjes Marjolein en Niels

• 18 November 2007 - 01:24

Eduard En Dini:

Hoi Dirk,

Op de Randenrade worden de dagen afgeteld!! Zeker op nr. 35.(op nr. 33 tellen ze mee!!)
    Ik weet nog dat er weken geteld werden; nu dus dagen...

Geweldig is het om te lezen hoe je deze REIS ervaren hebt en wat het je allemaal gebracht heeft. Ik was onder de indruk van je beschrijving! Top!!
    We vonden het prachtig je reis via woorden en beelden te volgen.

Tot ziens op 1 dec. (als er nog plaats in huis is!!!) Als buren is het makkelijk om even achterom te komen, ook na 1 dec.
    Een goede terug reis en tot gauw!!!

Groeten, Eduard en Dini