Welkom allemaal! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Nicky Dirk en Kasper - WaarBenJij.nu Welkom allemaal! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Nicky Dirk en Kasper - WaarBenJij.nu

Welkom allemaal!

Door: dirk

Blijf op de hoogte en volg Nicky Dirk en Kasper

08 November 2006 | Nederland, Nijmegen

Welkom op onze site thetrip.waarbenjij.nu!

Dit is onze gezamelijke site van Nicky, Dirk en Kasper!

Hier komen onze reisverslagen en onze foto"s op te staan!

Voor iedereen die ons wil volgen meldt je emailadres effen aan op de mailinglist!

1 december is het dan zover, dan begint de backpackersreis.

We vliegen vrijdag 1 december van Amsterdam schiphol naar Londen heathrow, (1:20 uur vliegen)
dan vliegen we vanaf daar door naar Changi airport Singapore waar we dan 2 december landen, (12:35 uur vliegen) we vliegen dan ongeveer door 7 tijdzones heen. En zitten we 3 dagen in Singapore.
Daarna vliegen we op 5 december door van Singapore via Sydney naar Auckland waar we dan op 6 december aankomen.(10:25 uur vliegen)

In totaal een goede 24 uur vliegen en dan zitten we van Nederland aan de andere kant van de wereld in Nieuw-Zeeland.

In Nieuw-Zeeland reizen we dan eerst het noorder eiland rond en daarna het zuider eiland.
We gaan daar rondreizen en werken, paar weekjes ergens werken en dan weer verder reizen.
Overnachten in hostels en/of kamperen. Ongeveer 5 maanden in Nieuw-Zeeland en dan van Auckland weer door vliegen naar Sydney, waar we ongeveer in 5 maanden heel Australië via de kust willen rondreizen met een auto. Totdat we weer in Sydney aankomen en vandaar weer verder vliegen naar Den pasar, Bali. Waar we een maand willen rondreizen en dan door naar Bangkok, Thailand vliegen om daar nog een kleine maand rond te reizen.
Daarna via Londen heathrow weer terug naar Amsterdam schiphol.
De datums van het ticket kunnen we daar nog altijd wijzigen, als we eerder of later door willen vliegen kan dat. Van Amsterdam naar Londen vliegen we met British Airways en de rest met Qantas Airways dat is de grootste vliegtuigmaatschappij van Australië en goed aangeschreven.

Groetjes Nicky Dirk en Kasper!

• 08 November 2006 - 15:31

Niels:

Gelukkig is het niet onur air!!!!!!!

• 08 November 2006 - 15:33

Kasper:

ik heb er al erg zin in jongens!!!

• 08 November 2006 - 16:10

Shnatzzz:

Heey dirk en compagnons, veel plezier daar!!

• 08 November 2006 - 16:18

Richard:

Veel plezier Dirk. Nog eerst maar eens even een goed afscheidsfeest :D

• 08 November 2006 - 18:05

Bianca:

Veel plezier he Dirk :D.

• 08 November 2006 - 18:47

Ruff:

Heej Dirk, en de rest ook natuurlijk... Alvast veel plezier, maar we gaan eerst nog ff een flink feest bouwen voordat jullie gaan!! :)

• 08 November 2006 - 19:16

Justin:

heey dirk en de rest veel plezier en succes op deze erg mooi reis!

• 09 November 2006 - 19:25

Marieke:

Hey gasten! Ik wens jullie een hele vette tijd toe, geniet er van en doe geen rare dingen die ik ook niet zou doen he? ;-)

• 10 November 2006 - 11:37

Lex & Ellen:

Hey guys,
    Ben bijna jaloers,veel plezier en geniet ervan. We zien jullie verhalen vol spanning tegenmoet.

• 13 November 2006 - 17:42

Nick:

we gaan bijna maar geld is bijna op.wil iemand kas en mij sponseren

• 13 November 2006 - 17:43

Joost:

jammer nick kan ik je niet meer blut spelen met pokeren!!

• 13 November 2006 - 17:43

Theo:

Nicky en dirk veel plezier daar, hou ons op de hoogte he!!

Groeten Theo

• 14 November 2006 - 05:07

Danitsja:

Hoi boys ga deze site zeker volgen en wens jullie vanuit oz een hele fijne vakantie ! (-:

XXX

• 14 November 2006 - 19:26

Jeanot:

nog paar nachtjes slapen he nichtekoppen, wij maar ploeteren en jullie lekker pleite..bah

• 20 November 2006 - 22:17

Kasper:

Nog maar 2 weken jongens en dan gaan we...

• 21 November 2006 - 13:45

Merell!:

Broerr!
    Veel plezierr, ga je echt missen maar je verdient het :)!

De rest ook veel plezierr!

Kusjess het kleine zusje van kasperr

• 21 November 2006 - 20:38

Kimmie En Kayetje:

NEEhe, moetenwedie lieve ome ninnie endie gestoorde kas missen. Wij zijn heel zielig. Goed oppassen he jongens enheel veel plezier maken natuurlijk. Kusje van ons

• 22 November 2006 - 11:23

Jeanot:

Nick, heb de bedrijfsruimte al gekocht voor 2008, met extra veel ruimte voor jou sloopprojectjes ok..

• 24 November 2006 - 14:10

Hannie, De Mama Van :

lieve Kas, hoe kan ik je nu niettttt missen, ik hou zoveel vrije tijd over om aan jou te denken omdat ik minder dan de helft was heb. nu ga ik veel kijken naar de flying docters en mccleods daughters en dan ben ik een heel klein stukje dichterbij.
    liefs en heel veel plezier van mij.

• 25 November 2006 - 15:22

Alie:

ik zal jou vrolijke noot wel missen als ik bij jullie ben kas,fijn jaar toegewenst.

• 26 November 2006 - 12:05

Thera, Tika En Debo:

Hey neefie! (Nick)
    Have fun down under!
    En geniet ervan...

xxxx je nichies!

• 28 November 2006 - 11:54

Cateringgirls:

Nicky, Dirk en Kasper. Wij hier wensen jullie heeeel veeeel plezier op jullie tocht en neem er een van ons. Ga je echt trouwen wat je moeder hier ons wijsmaakt of gaan jullie in de bak zitten, afz de mafkezen Kapittelweg

• 28 November 2006 - 11:54

Cateringgirls:

• 28 November 2006 - 18:26

Sjaano:

jungs, ken ik hier zelf ook pics toevoegen?
    heb nml nog paar van"afscheidsavondje"@slotenmaker van 17-11-06

• 30 November 2006 - 21:07

Tiny:

Nick Dirk Kasper
    Heel voorspoedige reis en heel veel plezier

• 30 November 2006 - 22:04

Stefan C:

hoi nicky , kasper en dirk!
    ik wens jullie het grootste plezier van de wereld op jullie trip en zal jullie zeker volgen op jullie site groeten van 1 van de andere feestneuzen van de familie van nick

je neef stefan

• 30 November 2006 - 22:19

Sanne:

Hee Dirk!
    We hadden elkaar denk ik al een half jaar niet meer gezien...

en wie kom ik daar tegen in de stad, 1 dag voor zijn vertrek?? Echt super toevallig!

Ik zal zeker af en toe kijken op jullie site.
    En wie weet, als je geld heel snel op is of je hebt geen zin om te werken, dan kom ik je misschien nog wel tegen in Azie... who knows... de wereld is klein tegenwoordig.

Ik wens je heel veel plezier en maak je vooral niet teveel zorgen ;)

liefs, Sanne
    (sannedoorazie.punt.nl)

• 01 December 2006 - 10:12

Dennis:

Veel plezier!!

• 01 December 2006 - 11:33

Jeanot En Kirsten:

tis nu echt zover mannen, goede reis en nick verkoop je armband niet te snel he,ken je later nog wellus nodig hebben hahaha We gaan jou/jullie missen!!!

• 01 December 2006 - 11:43

Moniek & Johnny:

He kasje, Vandaag is het dan zover heel veel succes en veel plezier toe gewenst. En als vast fijne feestdagen en een goed uiteind. Dikke kus van john en moon

• 01 December 2006 - 12:52

Maurice En Jose:

heeyz dirk en de rest,

heel veel plezier daar en maak er wat moois van!!! we zullen de verhalen hier goed gaan volgen ;)

laterz
    maurice en jose

• 01 December 2006 - 20:22

Lobke:

Hoi broertje,

We zijn net thuis hebben nog lekker onderweg gegeten en toch nog wel kunnen lachen zo zonder jou maar hier thuis is het toch wel erg stil zonder jou! Mis je nu al ontzettend! Probeer er niet teveel aan te denken dan is de pijn ook niet zo erg! Dus jou grote zus steekt het komende jaar gewoon haar kop in het zand om er maar neit aan te denken!!! Liefs je trotse zus!!!!

• 01 December 2006 - 22:48

Hans:

heej dirk. was leuk vandaag. en goed aangekomen in Singapore? veel succes met de door reis. we horen het wel en zullen genieten van de foto's

• 02 December 2006 - 13:18

Albert:

Beste driekoningen,
    Oma, Daniël en ik wensen jullie heel veel succes en plezier op jullie wereldreis. Zoals je weet Dirk, ken ik Singapore ook en zal ik vooral jullie rondreis door New Zealand goed kunnen volgen. Maak met je anto of anders met de bus vooral dat reisje over het strand (90 of 99? mile beach) naar Cape Reinga. Schitterend. Let wel, daar boven is nauwelijks iets te koop en de klaine camping daar stelt niet veel voor. Je kunt ook last krijgen van sandflies. Geen wombats doodrijden hè.
    Groetjes en tot hoors,
    Albert

• 02 December 2006 - 15:24

Rob & Irma:

hey jongens.

we wensen jullie een hele toffe tijd toe. en we gaan jullie zeker in de gaten houden hier. hopen dat t vliegen tot nu toe goed is gegaan en we zullen jullie missen.

Groetjes

• 02 December 2006 - 16:43

Kees,annemarie, Kids:

Goede reis en veel plezier. We zullen jullie volgen via het web.

• 02 December 2006 - 18:20

Marieke:

Heeej luitjes, goeie reis gehad? Al tijd gehad om het fotoboek door te kijken? Veel plezier verder en take care!
    Dikke knuffel!!!

• 02 December 2006 - 18:26

Kim:

Broertje!
    Je zus en de uk missen je nu al.Heb me wel weer goed gedragen op het vliegveld, bijna niet gehuild...Vind het wel kei goed van je hoor dat je bent gegaan. Pas je goed op! Dikke kus van Kim

• 03 December 2006 - 04:07

Nick:

next morning.
    kleine kater van gisteravond.veel vertraging gehad in london een uurtje of 4,maar we hebben het gehaald.
    we zitten nu in een hostel midden in singapore.
    gister al karaoke bar onveilig gemaakt samen met paar lui uit het hostel.lekker warm hier een graad of 30.
    gaan zo even de stad in kijken of er wat te beleven valt.we houden jullie op de hoogte groeten nick kas dirk.

• 03 December 2006 - 04:11

Nick Kas:

he guys super tof cadeau dat fotoalbum.we hebben alledrie even een traantje weggepinkt.echt tof jullie zijn echte vrienden.

• 03 December 2006 - 12:41

Floortje:

Hey jongens! Mooi dat jullie het fotoalbum leuk vinden. Hebben we speciaal gemaakt omdat we natuurlijk niet willen dat onze vrienden ons vergeten....
    Hasta la pasta en geniet van jullie trip!!!
    Dikke -X-