ballejannen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Nicky Dirk en Kasper - WaarBenJij.nu ballejannen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Nicky Dirk en Kasper - WaarBenJij.nu

ballejannen

Door: nick&kas

Blijf op de hoogte en volg Nicky Dirk en Kasper

23 December 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ja hier zijn wij dan eindelijk,ja we hebben het zo druk gehad met ballejannen dat we niks konden plaatsen op de site.
We zitten nu op een camping hier in het noorden waar niet zo heel veel te doen is,maar zo als jullie weten vermaken wij ons altijd wel.
Nieuw zeeland is erg mooi maar het weer zit nog wel een beetje tegen,snacht's erg koud en overdag een beetje afwisselend.
Maar het is in ieder geval beter dan bij jullie ha ha.
We zijn al heel veel wezen vissen bij mooie watervallen.en hebben al wat forellen eruit getrokken en geconsumeerd.
Maar op de dagen dat het niet zo een goed weer is en je een beetje verveeld missen we jullie allemaal toch wel.
Vooral de leuke weekenden met al onze mates.
We hebben ook wat foto's toegevoegd waar je ook onze conger aal kan zien smoren in het pannetje.Die hebben we gevangen in een beekje dicht bij cape reinga toen we daar vast stonden met onze kut ford.Die we nu omgeruild hebben voor een stuk betere toyota corrola.Over twee dagen gaan we weer verder naar hawkey's bay waar het werk aanbod een stuk groter schijnt te zijn.dus daar zullen we de dan toch echt aan de slag moeten.Maar tot zover ons verhaal we proberen nu wat vaker te mailen maar beloven niks.Wij wensen jullie allemaal een fijne kerst en een gelukkig nieuw jaar.kas und nick en ook van dirk.

• 23 December 2006 - 03:10

Peter:

Hey jongens ziet er allemaal goed uit, maar hoeveel auto's hebben jullie eigenlijk al gehad, want ik zie iets staan over een ford en een toyota. maarja nog veel plezier daar jongens!!!

• 23 December 2006 - 13:10

Hans:

Jullie ook fijne kerst en gelukkig nieuwjaar. veel plezier daar en maak er een leuke kerst van.

• 23 December 2006 - 16:45

Marieke:

Jullie ook hele fijne feestdagen. We zullen er een paar op jullie drinken!!! knuffel!

• 23 December 2006 - 16:47

Maurice En Jose:

fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar alvast!!!!

• 23 December 2006 - 17:42

Marieke:

• 23 December 2006 - 22:01

Kees En Co:

Hoi Nick, kas en Dirk wij wensen jullie hele fijne kerstdagen en de allerbeste wensen voor 2007vanuit een koud wijchen doei doei.....

• 23 December 2006 - 22:14

Oma Ooy:

kasper, ik zit nu bij jullie bij je moeder bij de computer en ik wil je even zeggen dat bij ons alles nog goed is. ik hoop bij jullie ook. wij hebben overmorgen kerstmis, vier ik bij helma en eddy, samen met rob, hannie en merel. wij zullen in ieder geval ook aan jullie denken en dan ben je er ook een beetje bij. verder hoop ik voor jullie dat alles goed gaat, veel plezier samen, netjes oppassen en groetjes van oma voor allemaal. dag

• 24 December 2006 - 09:51

Kaye:

Dikke kerstkus van Kaye

• 24 December 2006 - 12:51

Yvonne En Cees:

Hoi jongens hier is alles goed.wel vreemd hoor kerst zonder ons jongste kind maar we redden het wel,de kalkoen is gekocht en hij is groot!het is een beetje druilerig weer,maar binnen is het lekker warm en gezellig morgen komt Kim eten en overmorgen gaan we met Kaye uit eten dan mag Kaye uitkiezen waar ,leuk he!Nou,we hopen dat jullie een hele fyne kerst hebben,we blijven jullie missen doei,dikke kus!love you,mam.

• 24 December 2006 - 13:30

Van Mama Hannie:

hoi lieve kasper,
    dit is al de 2de keer dat jij kerst down under viert, dat hoeft toch niet vaker he. het is hier in ons landje miezerig weer maar binnen maken we het ons wel gezellig. we gaan weer zoals elk jaar vanavond naar de kerk in de ooy, daarna weer heerlijk eten bij helma en eddy en daarna onze kadootjes uitpakken, zonder jou en dat is minder. lieve kas, weet dat we ontzettend veel van je houden, denk aan ons daar aan de andere kant van de wereldbol. geniet een beetje mee met ons en wij doen dat zeker met jou. de groetjes aan dirk en nick en een heel gelukkig en gezellig kerstfeest van mama, papa, merel, lobke, bart, quinty en de rest.

• 24 December 2006 - 13:47

Jeanot:

mannen,mag ik jullie complimenteren met de corolla,vooral de imperial is echt wreed hahah.Mis jullie ook vooral in de weekenden,er blijft nu telkens bier over op vrijdag..fijne kerst en een super nieuwjaar!!

• 24 December 2006 - 16:46

Alie En Harry:

fijne kerst............

• 24 December 2006 - 20:43

Stift:

Hoi Kas en reisgenoten, een hele fijne kerst en een goed en gezond nieuwjaar alvast. Ben benieuwd hoe lang die toyota het uithoudt als Kas erin rijd.

• 24 December 2006 - 21:31

• 24 December 2006 - 21:32

• 24 December 2006 - 21:32

• 24 December 2006 - 21:33

• 24 December 2006 - 21:35

Stift:

Volgens mij is er wat mis gegaan met het vorige bericht, geef de schuld maar aan netscape

• 25 December 2006 - 06:20

Kas, Nick En Dirk:

Hallo we zitten hier nou in een surf dorpje, we zijn net aangekomen. en we gaan zo de boel een beetje verkennen en morgen natuurlijk ook surfen. Allemaal een fijne kerst!!! groetjes

• 25 December 2006 - 14:30

Karlijn!:

Hee grote neef & vrienden van Kas!!

Wens jullie hele fijne kerst dagen!! En een heel leuk en gezellig nieuw jaar! Met veel leuke nieuwe plekjes waar jullie heen gaan!!

Kus Karlijn!!!

• 25 December 2006 - 15:21

Jeroen:

heeJ kas alles goewd hier wel we hebben een leuke kerst gehad maar jou tog gemist.. ik hoop dat het daar ook leuk is en dat je je niet meer zoo verveeld heel veel groeten de fam Toonen (jeroen)

• 26 December 2006 - 20:04

Rob En Irma:

hey jongens.

leuke foto's! zijn jullie ook een beetje kerst aan t vieren? wij wel, lekker zuipen. zo te zien hebben jullie t wel naar de zin.. houden zo! jullie ook alvast een gelukkig nieuwjaar!!

groetjes

• 27 December 2006 - 05:47

Floortje:

Zijn net terug uit roosje.
    Heb zekerz te weten aan jullie gedacht. Mis jullie, hou van jullie.
    -X-jes Floor

• 27 December 2006 - 09:33

Sjaak:

Surfs up Arie, about time you'r going to work.
    We had a nice time eating and drinking and hoping for peace arround the world, we hope you did too.
    Give Kim a call, she is missing you (Kaye also)and have as much fun as you can handle.
    Nice bamboopipe by the way.

• 27 December 2006 - 16:07

Merel:

he Kass & de rest!

Kerst was leuk :) heb nieuwe camera gekregen, té cool :) dit jaar miste er toch iets MIJN SUPER BROER! en bij de derde kamer werken was ook minder lachen .

Broertjee kijk uit he, want volgend jaar wil ik je er weer bij hebben Houvnjou!

enn kusjes voor d rest!

• 27 December 2006 - 19:22

Danitsja En Renee :

Hoi wat een leuke foto's weer! Kunnen jullie ook even vertellen hoe de aal heeft gesmaakt? tot de volgende update

• 29 December 2006 - 10:53

Wiel & Tonnie:

Dirk, Kas en Nick,
    Wij willen jullie een heel gelukkig Nieuwjaar toewensen.Proost!!!
    Groetjes,en dat jullie nog heel veel leuke plaatsen mogen bezichtigen.Veel plezier.
    Wiel Tonnie Niels Thijs & Maike.

• 29 December 2006 - 17:08

Carla Kunen:

Beste Dirk, Nick en Kas,
    Vanuit Geijsteren wensen we jullie een heel fijne jaarwisseling en alle goeds voor een kei gaaf verblijf in Nieuw Zeeland en de rest van jullie avontuur.

• 30 December 2006 - 10:57

Mama Hannie:

hoi kas
    nog een stukje dag en dan is dit jaar alweer voorbij. wat gaat het snel. toch zitten de thuisblijvers alweer te wachten op de feestdagen van 2008, want dan zijn jullie weer onder ons. dat zijn jullie nu ook, realiseer ik me nu ik dit schrijf. down under. of verzin ik nu ter plekke een mooie woordspeling. maakt niet uit, ik vind het mooi. lieverd, pas op met teveel alcohol, al het vuurwerk, gedraag je zoals wij je het geleerd hebben en wij wensen je van hieruit het allerbeste voor het komende jaar. maak er in alle opzichten een knallend jaar van (behalve wat die bovenstaande waarschuwingen betreft). lieverd, een dikke knuf van mam en pap en tot hoors.
    natuurlijk ook voor dirk en nick.

• 30 December 2006 - 20:17

Thomas:

He jongens, Veel plezier met oud en nieuw. Maak er een groot feest van. Knal het oude jaar goed uit en knal het nieuwe net zo goed weer in.
    Maak er een mooi jaar van. Balletjes