Lake Rotorua & Happy Newyear! - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Nicky Dirk en Kasper - WaarBenJij.nu Lake Rotorua & Happy Newyear! - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Nicky Dirk en Kasper - WaarBenJij.nu

Lake Rotorua & Happy Newyear!

Door: dirk, nick & kas

Blijf op de hoogte en volg Nicky Dirk en Kasper

31 December 2006 | Nieuw Zeeland, Rotorua

hallo allemaal!

hier ons laatste bericht uit het jaar 2006.

we zijn vanuit het noorden teruggereden naar het zuiden, via hamilton naar Raglan een surfplaatsje aan de westkust waar we een overnachting hebben gedaan en de dag erna zijn doorgereden naar waitomo om de Ruakuri/waitomo caves te bezichtigen.
waar we de legendary black water rafting hebben gedaan. een tocht door de caves, waar je zittend in een band door de ondergrondse rivier vaart met een paar watervallen waar je dan vanaf moet springen erg leuk om te doen, de caves zitten vol met glowworms, een soort wormen die licht geven in het donker.

daarna zijn we doorgecruised naar Rotorua.
een mooi stadje aan een groot meer.
waar we nu verblijven op een leuke camping.
het eten is hier ook erg goed en lekker.

het borrelt hier van de boiling pools en gysers, het is hier echt lavaland.
je hebt hier modderpools en hotpools waar het water gewoon omhoog borrelt.
heel indrukwekkend om te zien.

ook zijn er een heleboel leuke atracties te doen in Rotorua. wij hebben de zorbs gedaan.
waar je met zijn drieeen in een grote bal gaat met water erin en dan van een 150m hoge heuvel naar benden wordt geduwt.
zeer spectaculair je tolt hellemaal rond en gaat best hard naar beneden,erg leuk om te doen!

hier is oudjaarsdag al begonnen wij gaan hier vanavond een mooi feestjuh bouwen.

wij wensen iedereen in nederland een toffe en knallende jaarwisseling toe!!!

en een gezond en voorspoedig 2007 namens Nicky Kasper en Dirk hier vanuit Nieuw-Zeeland!!!

• 31 December 2006 - 08:46

Tika En Thera:

Zo! Ziet er gaaf uit allemaal hoor!!
    Geniet er van, en voor jullie ook een heel goed nieuw jaar, maar dat zal vast wel lukken zo te zien!

Groetjes je nichies

• 31 December 2006 - 10:00

Rai En Aat :

fijne jaar wisseling

• 31 December 2006 - 10:34

Merijn En Fleur:

Hey jongens
    Een heel fijn nieuwjaar gewenst en nog heel veel plezier het komende jaar.

• 31 December 2006 - 10:55

Sien:

lieve dirk, alvast een ontzettend goede jaarwisseling toegewenst, en natuurlijk een fantastisch nieuw jaar!! we denken aan je!
    liefs, hendrik en sien

• 31 December 2006 - 11:00

Van Hannie:

vanuit een winderig herfstachtig nederland wensen wij kasper, nick en dirk de allerbeste wensen voor 2007.
    liefs hannie rob merel lobke bart quinty

• 31 December 2006 - 11:25

Cees En Yvonne:

prachtige foto,s jongens,leuk met die bal de berg af. we zyn bly dat jullie zo genieten.op dit moment zitten jullie midden in de jaarwisseling he, vreemd hoor hier knalt het ook al maar alleen vuurwerk nog geen kurken.we wensen jullie een onwys gelukkig nieuwjaar dat het alles mag brengen wat jullie ervan verwachten ook al jullie vrienden en familie een gezond nieuwjaar toegewenst ,Dirk en kas een dikke zoen en Nick wij houden van je ook in het nieuwe jaar! doei pap en mam.

• 31 December 2006 - 11:43

Hans & Bianca:

Fijne jaarwisseling en nog veel plezier het komende jaar :D.
    We drinken er wel eentje op jullie :P.

• 31 December 2006 - 12:54

Lex, Ellen En Didier:

He jongens een fantastisch 2007 toegewenst van ons allen, maar dat zal wel lukken als ik al jullie foto's en berichten zie. Heel veel plezier en geniet ervan.

• 31 December 2006 - 13:33

Truus En Pieter:

hoi musketiers
    Een gelukkig en voorspoedig 2007 toegewenst van papa en mama en floor en wouter.
    Pas op met vuurwerk
    Prachtige fotos zonder dirk.

• 31 December 2006 - 13:49

Henk, Marie-Louise:

Globetrottertjes, een heel voorspoedig en gelukkig nieuwjaar. Alsd wij klanten hebben voor Australie/Nieuw Zeeland, dan zullen we jullie zeker raadplegen!!!!

• 31 December 2006 - 13:55

Kim&Kayetje:

Happy new year:)
    For all of yous a great and exciting 2007. We wish you loads of love and joy in the new year. Nick we miss you, take care. Love Kim and all the kisses she can give from Kaye xxxxx

• 31 December 2006 - 15:16

Karlijn:

Hee! Jullie ook een fijne jaarwisseling! Vanavond is ongeveer de hele familie Toonen bij Ed en Helma! Wordt gezellig! Jammer dat je er niet bij bent Kas! Volgend jaar misschien weer! Veel plezier nog en tot de volgende keer!
    Kus Karlijn!

• 31 December 2006 - 15:38

Tiny Riet Stefan:

Hallo Nick Kas Dirk
    Prachtig land om te verkennen.Aan de foto,s en berichten te zien amuseren jullie je best.Een voorspoedig 2007 en veel geluk met het vervolg van jullie trip.

• 31 December 2006 - 16:36

Stift:

Hele goeie jaarwisseling alledrie. Heb vandaag de laatste dag met jouw (Kas) pa gewerkt.

• 31 December 2006 - 19:12

The Partypeople:

heeeey luitjes, jullie zullen nu wel brak zijn, maar ons feestje gaat nu pas beginnen!!! Joehoe, Zoipe!!!! Knalluh!!!! Whaaaaahhhahahaha

Proost!! Groetjes Floor, Marieke, Joost, Juul, Niek, Tom, Thomas, Rob, Jeroen, Soetje, Vinnie en Aaron!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 31 December 2006 - 19:22

Van Ons Allemaal:

Gekke Juul ging naar de supermarkt... Eigenlijk wilde hij alleen een pak melk halen, maar hij kwam terug met... geitenmelk wat proefde als paardensperm, niet al te prettig dus... maar daarentegen erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar!!!...
    Maar toen onderweg... gebeurde het!...we were blinded by the light!!

• 31 December 2006 - 19:39

Moppersmurf:

Ik vind er geen zak aan

• 31 December 2006 - 19:52

Andre Van Duin:

D'rrrrrrrrrrrr staaaaaaaaaaaaat een paard in de gang. Ja ja een paard in de gang. Oh oh een paard gang, lalalala een paard in de gang...

• 31 December 2006 - 19:57

aggrrhheu ...
    breath.....

• 31 December 2006 - 21:31

Fam. Emonts:

Fijn dat jullie zo genieten. We wensen jullie een geweldig 2007 em we kijken uit naar jullie volgende bericht.

• 31 December 2006 - 23:22

Kasper:

Ja mam ik wil jullie wel bellen, maar heb het nummer van ed en helmie niet. en ben nu msn online maar jullie niet, dus bel jullie morgen wel ff. jammer , maarja wel veel plezier voor nu!! kas

• 31 December 2006 - 23:38

Nick:

gelukkig nieuw jaar iedereen ,dit is voor ons al de day after klein katerje maar dat hoort erbij.feest maar goed de hele nacht en drink er ook eentje extra voor mij.hajee

• 01 Januari 2007 - 00:01

Dirk:

hejz hallo, bedankt voor alle leuke reacties en nieuwjaarswensen! proost!!!

• 01 Januari 2007 - 20:19

Niels:

Vet man. Schermvliegen moet je echt gaan doen man....

Groten van Niels en Jet en Nard

GELUKKIG NIEUWJAARR !

• 02 Januari 2007 - 18:42

Loppie:

Hoi Kas,

Gezien de foto's gaat het jullie daar goed af!!
    Volgens mij komen mijn smsjes niet aan? Doe ff wat terug sturen als ze zijn aangekomen!!!
    Liefs van je nichtje Quinty, je zwager en natuurlijke je zus!!! HVJE!!!

• 03 Januari 2007 - 20:43

Alie:

hoi kasper dirk rick ik wens jullie een heel gelukkig en gezond 2007.groetjes van alie

• 04 Januari 2007 - 16:40

El Mera Mera:

mannen,beste wensen nog voor jullie,ik ben nog steeds ant bijkomen eigenlijk hahahha..gr j&k

• 06 Januari 2007 - 16:08

Nicole Nooijen:

hallo Dirk!
    Vanuit een koud en
    regenachtig Leunen wensen we je een avontuurlijk 2duizend7 toe!
    Heb de tijd van je leven aan de andere kant van de aardbol en geniet ervan!
    Alle goeds teogewenst!
    Wilco,
    Nicole,
    Teun en Maud Nooijen-Classens.

• 08 Januari 2007 - 20:27

Danitsja :

De beste wensen voor 2007
    enne zoepen he!

Is daar nog wat te klimmen?
    Groetenkus Dani

• 09 Januari 2007 - 09:35

Sjaak:

geen nieuws Arie?
    Dan wordt er zeker hard gewerkt, 's avonds te moe om even de site bij te werken.
    Arme jongens, jullie hadden het al zo slecht.
    Berg afrollen, bergbeklimmen, in grotjes dobberen, het valt niet mee.
    Saai allemaal, hopelijk valt er over het werk meer te vertellen, Arie kijk je mail na, Kaye doet net of ze je ziet!

• 18 Januari 2007 - 15:54

Loppie:

HOi Kas,

Hoest met mijn broetje?
    Je vroeg om een wrd-boek maardoe dan wel ff het postadres doormAILEN SUFFIE!!!
    vOND SUPER FIJN om je stem weer te horen mis je echt!!!
    liefs je trotse zus